Time after time.

Skolan gick finemang! Haha vår sista "lektion" var sjukt rolig, min klass alltså ♥. Well, eftersom jag slutade vid fyra idag så var jag lite stressad med dansen osv. Dansen gick väll okej, usch. Jag får ta och klaga på dansen någon annan dag!

Idag är det ju DH, har dock redan sett det avsnittet så jag längtar mest till Christine ♥ ♥ ♥. Seriöst nu, ni som inte ser på Christine missar verkligen något. Serien är så jävla rolig haha, man skrattar heeela tiden. Wunderbar!

Ooooch till det bästa: Tokio Hotel i Singapore nu!!! Ah, jag är sååå himla glad för deras skull ♥ Bill's "nya" frisyr, wiho! Längtar tills vi får bättre bilder på det. Iallafall jag är så sjukt excited över att Tokio Hotel äntligen är i Asien!!! Bäst är dem.


Kommentarer
Postat av: fia

älskar det albumet! :)

2010-04-27 @ 23:00:01
URL: http://diarybyfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0