Sörri!

Hej!

Förlåt för att jag inte har bloggat och för att jag inte har skrivit om konserterna, men jag har haft jätte mycket i skolan eftersom jag missat en hel del. Nu har jag iallafall gjort allt, har bara kvar att skriva en uppsats om Shakespeare som kommer vara väldigt intressant att skriva! :-)

Idag fyller Iman år!!!! 18 år, shit vad stora vi är nu! Hehe, så idag ska jag & Jeta åka hem till henne och ja ;-) Ska äta snart (spaghetti ♥), sedan åker jag hem till Jeta och får se hennes nya lya! Haha spännande, och sedan åker vi till Iman! Niice.

Aja, jag ska försöka blogga när jag kommer hem!

Peace out! btw så gick min och jeta Michael Jackson presentation jätte bra! I am proud of us ♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0