Sommarlov!

Uh, jag längtar så mycket till sommarlovet! Jag orkar inte med skolan längre, sitta hemma och plugga m.m. Blä! Well jag får väll stå ut ett par veckor till...jag har inte så mycket denna veckan ändå. Nationella writing & speaking har jag på torsdag...hoppas att det går bra!

Jag borde egentligen sitta och plugga matte, varför gör jag inte det?! Usch, så omotiverad. Ae, jag ska gå och plugga matte när det är mörkt ute då funkar min hjärna.

Jao, jag hoppas på att jag kan åka till Spanien i sommar. Det är så sjukt kul där borta med mina syskon och pappa. Härligt! "Snart" kommer min bror hem från Japan, gissa vem som är glad? Inte han iallafall hahaha...

No, nu ska jag sluta tråka ut er! :-)


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Tycker jag också! :D

2010-04-25 @ 19:32:57
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Steeephiiiee

Du är inte ensam om längtan till sommarlovet! Bara slippa skolan och massor av jobbiga människor ._.

2010-04-25 @ 21:46:33
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0