Shakespeare

Jag håller just nu på att skriva om Shakespeare tidigare Shakspere eller Shakespear (onödigt), väldigt intressant dock lite segt att skriva om vissa saker men men detta ska jag nog klara av. Jag har fått lite Shakespeare feber känner jag haha, därför bör jag sluta skriva detta inlägget nu. Vilken man har var dock, väldigt djup, väldigt smart. Fantastiskt.

Jag återkommer när jag är klar eller när jag tagit en paus t.ex som jag gör just nu haha, jag tar en paus...hmm, hade jätte gärnat velat ha några chokladbollar här men icke! Okej, nu ska jag sluta babbla och försöka smita ifrån uppsatsen haha...

To be, or not to be, that is the question


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0