Say whaat?

Åh, Bill gick inte catwalken verkar det som :/! Synd eftersom jag ville ha bra bilder haha men eftersom TH signerade för fans så kommer vi ändå få fina bilder hoppas jag =)!

Imorgon så måste jag gå till banken för att byta dosa eftersom min inte funkar...så segt! Då kan jag äntligen beställa hem det jag vill beställa. Imorgon har jag nationella i engelska både muntligt och skriftligt. Jag hoppas bara att vi får bra något lätt att skriva om...jag orkar verkligen inte skriva om något som jag inte vet mycket om haha...vi får hoppas på det bästa helt enkelt!

Jag.längtar.till.sommarlovet.så.att.jag.kanske.kan.åka.till.Spanien.

(Bild jag tog i Spanien när vi var där i april.)


Kommentarer
Postat av: Egzona

don the angie is with ya babe! sommarlov come hheeeerreeeeee or tHE HANDS WILL BE AFTER YOUU!!

2010-04-28 @ 15:00:27
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0