Oh man, I love to be freeee : D

Åh såå skönt, länge sedan jag kunde sova hur länge jag ville och aldrig behöva vakna haha. Dock så vaknade jag rätt tidigt. Iallafall idag hade jag världens konstigaste dröm men samtidigt världens bästa! Drömde om TH! Aaaah den var så bra haha konstig men så bra : D Så jag vaknade med ett leende på läpparna.

Jag ska nog börja skriva lite på min Shakespeare uppsats idag haha, jag vet jag har sagt samma sak typ 50 gånger. Men det är så himla svårt för mig att börja med något men när jag väl är igång så går det snabbt!

Och juste! Igår så kollade jag på tv och så säger mamma: Det snöar! Och ja, det snöade! :O så jävla sjukt haha, tur att all snö är borta idag iallafall! Det sägs att helgen ska bli fin och det hoppas jag verkligen! :-)

Juste, vad fan har Facebook gjort?! Vadå gilla?!!!!! Jag är Fan av saker, jag "gillar" dem inte bara. Uf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0