Hur svårt kan det vara?

Nice. Hur svårt kan det vara att hitta chokladbollar? Jag har varit sugen på det i dagar nu, tänkte köpa igår men tänkte: Äh väntar till imorgon då det ändå är fredag. Men går till tre olika affärer och ingen hade?! Blev så ledsen...haha så ja, imorgon får jag väll ta och baka mina egna, tur det! Mina egna chokladbollar är ändå godare än dem köpta. Haha, jag köpte iallafall choklad, chips och läsk så jag är rätt så nöjd =)!

Jag ska skicka in mitt arbete nu och sedan ska jag och valle börja vårt lilla fredagsmys! Mot kvällen ska jag också beställa hem mina grejer haha, fick världens fulaste svar på mailet!

Woh, har skrivit mycket onödigt nu känner jag! Men ja, haha ska väll berätta om Hard Rock Café senare, oops råkade skriva fel innan så tackar Stephie att hon är uppmärksam! ;-)

Laaater ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0