Do not let anyone take you down.

Klockan ar snart elva, vill lagga mig tidigt imorgon for vill se TH! Men iallafall, ska kolla pa nagon dokumentar...min pappa har typ 100 olika, sa spannande! Jag alskar att kolla pa dokumentarer om allt mojligt, det ar intressant och man lar sig massor.

Imorgon sa ska vi grilla, mmm sa gott! Och sedan ska vi aka runt och gora lite mysiga grejer! Jag maste aven packa och massa infor Barcelona & Madrid resan! Fy fan, fattar inte att jag ar saaa nara pa att se dem igen. Unbelievable!

Jag ska dock forsoka att ta nagra bilder till er imorgon for det ar ju sista dagen jag kan blogga innan "the big days"!

Nae, nu ska jag ga och gora lite things, vi hors ♥


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Yes. :D

2010-04-03 @ 23:21:41
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Låter ju helt underbart ju :D hoppas du får det grymt på konserterna också!! :)

2010-04-03 @ 23:55:39
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0