Awe-some!

Wow. Jag är klar! Jag ska dock skicka in arbetet imorgon, så imorgon ska jag läsa om allt jag skrivit och ändra något/lägga till något. Det känns faktiskt rätt bra, jag tycker att detta var väldigt intressant och lärorikt. Jag har alltid varit intresserad av Shakespeare så att få möjligheten till att forska och gå in lite djupare var fantastiskt.

Imorgon ska jag och min lillasyster ha våra fredags kvällar haha! Som alltid ;-)! Och så måste jag maila cdon -.-'! Jag hade beställt hem några grejer men det verkar som om det inte funkat för det har inte kommit än och det tar oftast bara 1/2 dagar för sakerna att komma. Well, jag får väll beställa om det då...

Så skönt att det äntligen är fredag imorgon, jag längtar oehört mycket till helgen då jag kan göra roliga saker haha, dessutom är det inte så mycket kvar till sommarlovet! Och något som jag längtar till mer än sommarlovet är att min bror kommer hem om ungefär 1 månad! Som jag saknat honom och behöver honom, inte mycket kvar nu wiho ♥!

Juste, imorgon kan jag berätta om när jag besökte Hard Rock Café i Madrid!!!!!

ps. hahaha danke Stephie! XD


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Duktigt jobbat! :D jag skulle dö av tråkhet om jag fick skriva om Shakespeare heh.. men good job!



Ohlala fredagskvällar! Betyder det chips och MJ spelandes i hög volym? ;) haha <3



Menar du inte hard rock cafe? hehe..

2010-04-23 @ 12:30:23
URL: http://phantomriider.blogg.se/
Postat av: LINA*

Hm.. nu känner jag att jag också kanske borde börja med MITT Shakespeare arbete ahah

2010-04-23 @ 19:19:44
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0