53

Jag har varit lat idag. Visst jag jobbade med matte men inte tillräckligt mycket ha-ha. Jag och syrran gick och tog ut lite pengar sedan köpte vi nudlar, m m m älskar nudlar!

Imorgon har jag dans, längtar faktiskt lite hehe dock så tror jag inte att jag ska börja med dansen till höst eftersom jag vill ha pengarna till TH istället. Haha jag vet, jag är beroende...men jag älskar TH och jag vill se dem igen så ja ;-)!

Woho, imorgon slutar jag kl: 13.00! Så himla skönt, ska komma hem och ska försöka börja med Shakespeare uppsatsen och så är jag ledig på onsdag. Niiiice!

Aja nu ska jag gå! Hörs imorgon ♥


Kommentarer
Postat av: LINA*

sv: i slutet av sommaren , mitten av augusti ^^



Jag har också en shakespeare uppsatts att göra..segt

2010-04-20 @ 08:03:42
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0