Who is it?

'zup!

Haha föråt för min sega fina update :-) I know you love it! Usch, jag är så seg..iaf idag gick skolan kalas som alltid dock så gick jag hem efter maten för mådde jätte illa :/. När jag kom hem så sov jag massor och nu mår jag super haha :-)! Valle och jag bakade lite, passade på att ha lite party när vi var ensamma!

Vet inte vad jag ska hitta på i helgen förutom plugg, matteprov på torsdag (äckligt svårt!). Jag och "the old gang" skulle umgås men vissa kunde inte och blablabla :P!

Denna dag är påväg till sitt slut! Trist men sant haha, jag ska forsätta på låten jag håller på att lära mig spela på piano för när Peter & Eve kommer så ska jag visa dem hehe ;-)

Peace out bro! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0