Vilken tur jag har alltså..

Idag måste jag medge att det varit en kalas dag! :-)
Först hade vi sovmorgon något awesome hände, skolan gick super för jag träffade Leo & Eggi och jag har inte sett dem på as länge känns det som ;o så det var riktigt kul att hänga med dem :-D! Sedan hade vi matte och gissa vad?! Jag var 2 poäng ifrån VG! Haha helt sjukt, alltså..kan inte ens fatta det eftersom jag inte ens fattar matten xD Äckligt mkt tur har jag alltså :P!

Nu kom jag hem och läste ngt annat =)! Aaaah hoppas att det händer snart, orkar inte vänta mer..

Hoppas att morgondagen blir lika bra om inte bättre :-D

Peace out!

Kommentarer
Postat av: eggi

oooh!! de var så kul och träffa dig :DDD missed you sexi!! btw, såg din kommentar nyss TACK TACK SOM FAN!!<3<3 och förlåt såg inte att du hade frågat oss om vi kunde vara på bloggen förens nu :(( och woot woot 2 poäng från VG?! fan vad bra :D:D:D:D

2009-11-30 @ 16:57:06
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0