Try to not think about it too much..

Hallå bloggen!

Hm vad har jag hittat på denna helg då? I fredags så stack jag, eggi & valle hem till leo! Det var mysigt som alltid dock så var det äckligt kallt ute! När jag & valle kom hem så hade mammas kille kommit hem från Chile så vi fick massa presenter + chilenskt godis ♥!

Igår gjorde jag inte mkt, tog det mest lugnt..käkade chips och kollade på film haha. Idag chillar jag som mest, men ska försöka att plugga lite matte sen.

Kan inte fatta att vecka 47 börjar imorgon, I love it! Jag älskar när det går snabbt. Vecka 48 börjas det med prov och så har vi typ två prov varje vecka + inlämningar tills jullovet! Det kommer att bli massa stress känner jag, det är därför jag försöker vila och ta det lugnt så mkt som möjligt nu när jag kan ta det lugnt!!

Jag ska försöka ta mer bilder och sånt när jag går ut, det blir lite roligare då =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0