I'm telling you he is magic.

Tjo!

Oh no (Oh yes), redan söndag! Hmm..vet inte riktigt vad jag tycker om det haha, på ett sätt nej för orkar inte med skolan men ändå oh yes för ju längre tid det går, ju närmare jullovet och det längtar jag till äckligt mycket!! Iaf, denna veckan är det matte provet som gäller på torsdag (massa plugg gäller då för jag kan typ ingenting!). Så idag blir det mest ta det lugnt, spela lite keyboard och matteplugg! Nej, nu måste jag skriva lite utav mitt schema innan julen hah!

v.48 - Matte (tors)
v.49 - Spanska (tis), svenska (tis) och engelska (tors)
v.50 - Samhäll (ons) och fotografering (ons)
v.51 - Naturkunskap (mån)

Okej..så vecka 49 kommer att vara jobbigast. Men äsch, det går nog finemang! Det gäller bara att tänka på TH konserter, jullovet och att plugga i tid! :-) Kom igen, låt tiden flyga framåt! Och låt mig få minst G i alla prov så blir jag glad!! haha

Förövrigt så hoppas jag att min pappa kommer snart! I miss him </3. (Ja, jag vet jag träffade han för inte så längesedan. Men tro mig jag saknar han första dagen jag är utan honom).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0