Home alone ♥

Yes!!!! Idag är det ensam hemma! Jag avgudar dem filmerna :-D!! Så jävla bra hehe..så det ska jag kolla på. Idag har jag inte gjort mycket förutom att jag slappat en hel del..mm, jag som skulle plugga hela helgen :P! Jag ska plugga lite efter ensam hemma slutat.

Igår kollade jag på massa SvampBob, I love him ♥! Och kollade även på Hotel Rwanda, fyfan vad bra!!! Har velat se den länge men aldrig haft tid riktigt..men nu var den på tv så jag passade självklart på! Riktigt bra film må jag säga.

Denna veckan blir jobbig, om jag ska vara ärlig så är det svenskan som gör veckan jobbig. Spanskan kan jag ju typ ändå, engelskan är inte så svårt..men svenskan, skriva en argumentations uppsats om ett äckel. Jag ska försöka börja med den idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0