:-D!!!!

I'm so happy!!!!!!!!!! Min bror, är världens bästa bror ♥!

Iaf, haha..skolan gick bra! Haha i spanskan så har det kommit en kvinna som ska va med oss i två veckor för hon pluggar till lärare, och så frågade min spanska lärare: "Vart kommer du ifrån?" Och så sa hon att hon kom från Chile, och min lärare bara: Katalina är också från Chile och hon ba typ "Woot! 'Zup sistah!" hahaa, alltså hon sa inte så men typ ni vet ;-). Så iaf hon satt jämte mig hela tideeen och vi typ snackade as mycket om Chile och allt! Haha bestfriends 4-ever!!

När jag kom hem idag gick jag ut direkt, för jag var ju tvungen att ta "höst" bilder. Jag var ute i två timmar! Ena timmen var jag själv och de va så fult för jag gick runt själv och tog kort på konstiga saker, sedan gick jag till Arabyskolan för att möta Valle och sedan var hon med mig när jag tog några bilder. Blev typ nöjd med 4 kanske ha-ha!

På torsdag blir det matte prov (KUL!!!!). Längtar tills denna veckan är ÖVER! Och nästa! Sedan är det inte så jobbiga prov kvar. Matten, jag kan kanske typ hälften av allt..men det jobbiga är att jag vet att jag inte kommer kunna ett skit när jag väl har provet för jag kommer ha hunnit glömm bort allt -.-'! Well the only thing I can do is pray!


(Under min "fina" promenad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0